Ny frisyr



Då var det dags att blogga igen då. Jag har massor att berätta, men när jag väl sätter mig vid datorn så får jag blackout och vet inte var jag ska börja, fortsätta och sluta. Så jag tänkta bara berätta att jag ska bli mörkhårig igen! Har slingor för tillfället, och det bruka jag ha emellanåt, men nu känner jag att jag vill ha en snygg, jämn,  brun färg i håret. Sen ska jag klippa mig med. Har för mycket hår på huvdet nu. Jag gnäller alltid att mitt hår blir så tunnt när jag är nyklippt, men sen kommer jag på att det är mycket lättare att styla och få den volymen jag vill ha när set är lite tunnare... Så ja, ny frisyr är det som gäller nu då!... får bara kolla med mamma om hon vill sponsra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0