Jahaja

Var ska man börja...?  Först vill jag säga fölåt för att jag inte har bloggat på länge! Men om jag ska vara helt ärlig så var nog bloggen det sista jag tänkte på.  Allt är lite snurrigt för tillfället och jag känner att jag egentligen inte vill ta hand om alla min problem just nu. Vill lägga dem åt sidan ett tag. Men det funkar ju tyvärr inte så. Känner att jag är en stor besvikelse till mina vänner och alla andra jag älskar, och jag tror att jag håller på att bli den jag innan sa att jag aldrig skulle bli....  Skulle behöva lite hjälp och stöd, men ändå så vill och borde jag klara det själv. Det är inte lätt när det är svårt säger jag bara.....
Var ska man börja...?
Först vill jag säga fölåt för att jag inte har bloggat på länge! Men om jag ska vara helt ärlig så var nog bloggen det sista jag tänkte på.
Allt är lite snurrigt för tillfället och jag känner att jag egentligen inte vill ta hand om alla min problem just nu. Vill lägga dem åt sidan ett tag. Men det funkar ju tyvärr inte så. Känner att jag är en stor besvikelse till mina vänner och alla andra jag älskar, och jag tror att jag håller på att bli den jag innan sa att jag aldrig skulle bli....
Skulle behöva lite hjälp och stöd, men ändå så vill och borde jag klara det själv. Det är inte lätt när det är svårt säger jag bara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0